BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Tuesday, October 20, 2009

kawan ku....!!!!

Assalamualaikum pembuka bicara....
Ruangan ini buat tatapan semua....
hehehe... nak bersajak2 pulak dah...

Actually....
aku nak cerita about all my frenzzz.... sebelum aku mulakan cerita....aku nak minta maaf kat all my frenzz kalo ada terkutuk ker terkat ker atau apa2 jelah.... sori ek.... ini hanyalah luahan hati aku...


First2
About syazana..Aku sayang dye... maybe coz sebab dye kwn baik aku kot...( maybelah) dye nie suka simpan rahsia aku.....n dye antara org yg aku percaya... agak susah untuk jadi aorg yg aku percaya tau...!!! dye sabar dgn karenah aku... walau kdg2 aku nie agak menyusahkan dye.... dye merupakan seorang pemimipin yg baik.... coz dye pengawas.... dye memang seorang yg akun plg syg.... walau pun aku tak tahu adakah dye syg aku sepertimana aku syg dye... lebih2 lagi dye mak aku....hehehe.... ntahlah... hidup nie memang tak sempurna tanpa kawan.... n setiap org pasti ada kwn sejati.... n aku sngt menghargai dye coz dye yg plg memahami aku(kdg2) tp dye nie seorang yg ble aku ckp dgn dye,dye agak xlyn... coz dye nie pendiam.... Geram betullah.... tapi jgn syg pada org itu kerna kelebihannya tapi jugak kerna kelemahannya kerna bila dye tiada lagi kelebihan itu kite pasti meninggalkannya....kata2 terakhir aku.... ...ka

0 comments: